Tema: Re: Kiek pravažiuojat?
Autorius: autopagalba
Data: 2017-01-09 18:03:58
Ir kam tada toks daiktas, kuris tik stovi ir vieta uzima?

Jeigu jau kazkiek vaziuoji, tai reikia ir draudimo, TA, tepalus
 keisti. Ziurek ir akumas nuses nuo to stovejimo. Gal ir nuplaut
 kazkada ar dar kas nors. Zodziu, vistiek uzsiemimas, pinigu ir
 laiko reikalaujantis.

Turejau ir as tokiu "stovinciu". Po metu paskaiciavau, kad taxi
 labiau apsimoka nei toks "stovintis" ekstra atvejui.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/