Tema: Re: Camo vartų pavaros remontas
Autorius: Sail
Data: 2017-01-05 13:50:48
Turejau, o gal ir turiu ta pacia problema.

Iki -10 veikdavo abi pavaros, tarp -10 ir -15 uzssaldavo viena, dar salciau
uzssaldavo abi.

Simet pakalbejau su pavaru pardaveju (toks matosi nusimanantis pilietis), jo
nuomone taip buna, kai sumontuota su nuolydziu i variklio puse. Tipo tada
daugiau vandens pribega. Ir tikrai, pas mane toks nuolydis buvo.

Simet permontavau su nuolydziu i kita puse, dabar ziuresiu rezultata, nes
tik pirmieji salciai atejo.

O pavaros remonto ten nelabai ir yra. Ten viduj bus tepalas susimaises su
vandeniu, ir vanduo nori nenori bet saltyje uzssala, ir nepakanka pavaros
galingumo.