Tema: Re: auto nuoma Vokietijoje
Autorius: alm
Data: 2017-01-04 09:27:08
2017.01.03 23:11, skaitytojas rašė:
> Dairausi po auto nuomotoju puslapius Vokietjoje ir randu, kad gerai
> zinomi brandai (Hertz, Sizt, Euuropcar ir pan.) laiko vos ne dvigubai
> didesnes kainas, nei mazesni ar bent jau man negirdeti. nuomotojai. Tiek
> salygos, tiek draudimai is pirmo zvilgsnio panasus, kur cia dar sliekai
> gali buti pakasti? Nuomotis ieskau mazam miestelyje (Memmingen, oro
> uostas). Tiesa, dar niuansas, kad su tuo auto vaziuosiu i Austrija ir po
> savaites grisiu i DE, bet sita vieta itariu nesukels problemu nei pas
> viena nuomotoja?

kaina ir salygos šiais laikais priklauso ne nuo nuomotojo, o per kur
(kokius tarpininkus ir kiek jų - daugiau reiškia pigiau) užsakai

idėja yra tiems kurie gerai stengiasi rasti mažiausią kainą, žiūri per
daugiau konkurentų, tai ją ir duoti, o tiems kas perka tiesiai - nu tai
jiem kaina nesvarbu, galima ir brangiau, jei jau nori būtent mūsų, gal
jie net ne iš savo kišenės mokės

žodžiu užsakinėji per kainų palyginimo puslapius iš tarpininkų, o gauni
vis tiek iš tų pačių europcar, hertz ar avis, gal tik kartais didesnėm
frančizėm (čia atskiras nepriklausomas draudimas bet kuriuo atveju
padeda) ir kitokiom kainom už papildomas paslaugas