Tema: Re: atsiklijavo stogo medziaga
Autorius: Doxlas
Data: 2016-12-27 17:10:03
Priklausomai prie ko reikia audeklą klijuoti. Man Jeepe audinys buvo
priklijuotas prie presuotos mineralinės vatos ar kažko panašaus. Nepadėjo
nei dvipusė lipni juosta, nei purškiami klijai, nei PVA su špricu taškais
leidžiama tarp audinio ir tos kietos vatos. Baldinės skobos iškrito po kelių
dienų. Galiausiai nupjoviau aš tą audinį ir važinėjau su min. vatos
"lubomis", gerai, kad jų spalva atitiko salono spalvą.