Tema: Re: Drono baterijos krovimas
Autorius: Dainiushas
Data: 2016-12-27 09:59:17
nu bet skrenda jis jau ne kaip su tuo svoriu. Ir varikliai drožiasi
smarkiai.

šiaip tai X5 turėtų baterija būt 800mAh. va
https://hobbyking.com/en_us/turnigy-nano-tech-750mah-1s-35-70c-lipo-pack-walkera-v120d02s-qr-infra-x-qr-w100s.html
.. Tik berods + ir - apkeisti vietomis, jei dėsi į Syma'ą reikia
susitvarkyt.

Ir įkroviklio kokio nors normalaus reikia.