Tema: Re: Pamirshkit Mondeo, o kaip C5?
Autorius: autopagalba
Data: 2016-12-23 16:49:48
Jeigu man reiktu pigios masinos - tik tiek kad vaziuotu - imciau
 peugeot su hdi varikliu, kuo maziau privalumu, svarbu kad
 nedauzytas butu. Gamykliniai kebulai labai atsparus korozijai.
 Nepalyginsi su japonais.

Kodel? Nes hdi patikimi dyzeliai. Privalumu kuo maziau - kad
 maziau knisimosi su elektronika. Zodziu, imi bazini varianta, su
 kebulu ir varikliu, daugiau viska nafig. Ir vaziuoji laimingai.
 Vaziuokle ten pas juos px, dalys shrootuose pigios. Pacios
 masinos skelbimuose pigios.

Tik reikia nusiteikt, kad gali tekt pasipist su keistais gedimais.
 Kurie nebtangus, bet reikalauja laiko. Bet mano atveju as
 pastoviai su tokiais pisuosi, tai nebijau.

O bendai, tai kiekvienam savo.
As asmeniskai tik vokiecius daugiau pirksiu, nebent bankrutuociau :)