Tema: Re: ne viskas blogai kas blogai pasirodo
Autorius: spakainas
Data: 2016-12-19 20:50:04
Šiaip tai aš išvis nesupratau, kodėl lyginat dusterį su tuo bmw - juk
postas apie naudotą yeti vs naują duster. Ir čia dusteris gauna malkų
per visus galus, kaip nežiūrėk.
O posto autoriui linkiu stiprybės. Na ir būtų smagu išgirst įspūdžius po
metų, kai naujos gumos kvapas iš kilimėlių išsivėdins, ir beliks tiesiog
kibiras, pirktas už keliolika k€, net be klimato kontrolės.