Tema: Re: Q: Kokia turi b?ti ?tampa?
Autorius: S.Vyt
Data: 2016-12-08 13:25:09
A fig, perdegus zvakiu saugikliui X24TD nesikure vasara. Lyg ir
 nesildau bet matomai tos sekundes pakanka. Tas mane ir
 suklaidino, itarinejau kazin ka. 2 ir 3 Golfas be zvakiu vedesi
 iki -10. Dabartine nezinau, sako komanreilui sildymas neypac
 butinas, nezinau ar veikia, o ir visad su vebasta pradzioj
 pasildau per salcius. Kazkada pirma ziema per salcius pabandziau,
 greit uzsivede. Pas mane net beveik nera zvakiu lemputes, tik
 geltona kazkokia, kuri beveik iskart gesta.

--

S.Vyt//e39 dizeliuks

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/