Tema: Re: Benzininiu purkstuku patikra
Autorius: Shadowed
Data: 2016-12-06 19:47:08
Dabar jau sunku loginti, pirmiau reik surinkt... Prisegu vieną iš ankstesnių
logų, ten yra su didesne temperatūra. O nauji bus kai gausiu tarpines.

"Zanas"  wrote in message news:o26qlt$lfa$1@trimpas.omnitel.net...

palogink viska ta paty tik saltu varikliu ir su oro temperatura ir
variklio temperatura

is to logo ka pamaciau negerai lyg oro srauto matuokle blogus parodymus
duoda "airvol"

ir ilgesnis logas please pakol nepakils bent jau iki 50c