Tema: Re: į Krokuvą
Autorius: RaR
Data: 2016-06-19 16:24:52
Visada važiuodavau ta mokama autostrada nuo Katovicu link Krokuvos, bet
pernai buvo laiko ir pirmyn važiavau ne per mokamą. Ir buvo visai nieko
- didžioji dalis autostrados nors, aišku, lėtesnės, tik prieš pat
Krokuvą kažkiek ne autostrados, tai ten vorele kartu su važiuojančiais
atostogauti. Laiko ne kažin kiek prisideda.