Tema: Re: guzas ant padangos
Autorius: svyt
Data: 2016-06-18 18:59:47
300 km tikrai ne del duobes, net po geros duobes islenda guzas ne
 is kart, prakirtus korda, kol jis issileidzia ir issoka guzas
 praeina apie 1000 km.
bet kad neprakirst padangos ir issoktu
 guzas po 50 km? Jetau ko mano masinu padangos nera maciusios, bet
 guzai issokdavo kaip tik tose kurios duobiu budavo nemaciusios,
 yprastai ypac senose zieminese padangose. Kai padangu perekupas
 uzsimindavo apie duobes, pamates mano veido israiska grazindavo
 pinigus.

--

bmw e34/ 525d

----Android NewsGroup Reader----