Tema: Re: Bus draudziami kuru varomi auto
Autorius: skaitytojas
Data: 2016-06-07 16:57:35
man tai cia smirda elektromobiliu pramones lobistu geru darbu, o ne
ekologija. Nes elektromobiliu gamyboje tai ekologijos nera ne laso, o
dar tie didziuliai akumuliatoriai, kurie nusibaigs turbut gana greitai,
reiks pirkt naujus, o senuju perdirbimas itariu tikrai ne paprastas ir
velgi visiskai neekologiskas. Zinoma, kai visa ta gamybos pramone  vyks
ne Norvegijoje, tai jiem aisku iseis i gera.