Tema: Re: Passat B6 AC kompresorius
Autorius: Lapinas
Data: 2016-06-06 16:09:46
Romo nebandžiau.
Tvarkiau MB po avarijos. Nuvežiau užpildyt, užpildė, bet rodė, kad
kompresorius nesukelia slėgio, tai pasikalbėjom su meistru:
Sakė, naujo kompresoriaus nepirksi - brangūs. Šrote jis pats gali paimti ir
bus mažiau problemų: šrotai juo pasitiki ir jei blogas, tai nekyla jokių
problemų.
Dėl galimo remonto sakė tiek:
nuimu kompresorių, pasiguldau ant stalo, pasitiesiu baltą rankšluostį ir
apverčiu, jei išbėga aliumo drožlės su tepalu veiksmų planas toks:
keičiamas radiatorius, praplaunama sistema, kompresorius keičiamas naudotu.
Kaina 2500Lt.
Jei tik kompresorius: 500Lt.

Man keisti nereikėjo, kai nuvežiau remontams (reikėjo laukti algos), pakeitė
sankabą ir viskas. Kainavo 300 Lt.