Tema: Re: Req: Automobiline kedute - boosteris
Autorius: spakainas
Data: 2016-06-03 11:12:58
Mes kai ieškojom, tai perėjom per vaikiškų prekių pardavyklas būtent kad
gyvai pačiupinėt. Nes aktualu buvo kad tarp kėdučių tilptų trečias
žmogus atsisėst, jei prireiks. Nemaža dalis tų pašikniukų yra su
įstrižai į šonus styrančiom rankenom - nesusipratimas tuo klausimu,
duria šonan greta sėdinčiam. Ėmėm kažkurį brangesnį, bet su tiesiom
rankenom.
Ir dar - ta medžiaga ant rankenų nx nereikalinga, imho - tik papildomai
vasarą karšta nuo jų vaikui, plikas plastikas daug praktiškiau.