Tema: Re: Toyota Yaris hibrid ??
Autorius: ROOTS
Data: 2016-06-03 01:30:57
Beje hybrid gerai jei tapke nesunki. Pas mane kerzas sunkus, tai tas
elektrinis variklis niekad ir neisijungdavo kiek testavau, nebent kamstyje
riedant :)

"Ged"  wrote in message news:niosrt$e48$1@trimpas.omnitel.net...

Zmogus uzsiimantis tik toyotom hibridais pardavimu/remontu pasake:
jokiais budais ne yaris, tokios blogos masinos dar Toyota nebuvo pagaminus.

Zodziu po ilgos diskusijos dabar ziurim Toyota Auris:)

/Ged