Tema: Re: Kainų skirtumų priežastys
Autorius: Kurmis
Data: 2016-06-02 22:55:08
na vadinasi pas tave daugiau taip kaip tu rasai. o ka daryti jei as kitokia
statistika matau savo panosej. gal irgi su capsu pradet banguot?
ridas suka visokiom, tik nuo bukles parenka kiek galimai arciau realios.
tiek kad anksciau maziau kreipe demesi i realybe ir suko +- iki 200k km, tai
dabar ziuri kas pas oficialius matosi ar kokie irasai knygackoj, jei
neismetyta.
Kurmis