Tema: Re: Nauji MTB batai Shimano SH-MT44B
Autorius: mrlz777
Data: 2016-05-31 21:25:36
Nu ble jei rimtai domina ir dar atvaziuotum si nuostabu vakara pasimatuot
batus tai 50eur gal daugoka?
Davai uz kokia 15eur tariames, kad nebutu monkes biznis, negrazu kazkaip
visgi...

O jei rimtai, tai pas mane ir yra nauji batai.
Su siuntimu is to chainreacreation sumokėsi turbut daugiau ir lauksi
pusantros savaites kol atsius, o jei netiks dydis darysi grazinima kaip as,
arba pas mane siandien pasimatuosi, nusipirksi ir rytoj jau minsi su jais.
Tai tau spresti kas geriau.

Jei man kas Kaune pasiulytu naujus SH-M089L 49 dydzio batus uz to
chainrecreation kaina ta pacia diena vaziuociau matuotis, o ne pisciau prota
apie kazkokius monkes biznius.

"jtdm"  wrote in message news:nik46s$gsq$1@trimpas.omnitel.net...

gal ir domintu. bet tai kad biznis kaip visad lietuviskas, tfu, monkes:
http://www.chainreactioncycles.com/lt/en/shimano-mt44-mtb-spd-shoes-2016/rp-prod115134

nauji 66eur.

kokia spalva? koja mano 45, uz 50eur gal atvaziuociau pasimatuot si
vakar jei domina.