Tema: Re: baudu ribos
Autorius: skaitytojas
Data: 2016-05-31 14:54:29
apsiforminau siandien. Gavau puse minimalios be jokio gailejimosi ir
laiko tempimo. Suformino gal per kelias minutes, ir siaip viskas labai
profesionaliai, plius viskas nauja grazu (Menulio g.). Nuotraukoje nieko
nesimato, absoliuciai, nesimato net kad kazkas uz vairo sedi, nors
fotkino apie 9val ryte, vasario men, tai jau tikrai buvo sviesus paros
metas.
Tai dar apie matuokli (Kaunas-Vilnius prie bajorkiemio). Paklaida  -
4km/h. Taip pat kai paklausiau del to, o gal cia pvz. ne mano masina
vissijo, o salia juostoje vaziuojantis (nors nuotrauka isdidinta ir
matosi tiktai mano auto priekis), tai sako, jokiu problemu
identifikuoti, kurioje juostoje yra pazeidejas. Tai yra, jei vaziuoja
dvi masinas gretimose juostose ir jus nusove, tai jusu neisgelbes. Ir
tipo visi radarai taip gali identifikuoti.