Tema: Re: "Lietucka" prie ukies
Autorius: Duda
Data: 2016-05-31 13:40:18
metai kazkur 85-89 ten kazkas apie 50 kw, supes, slenksciai laikosi tik ant
dazu, durys uzsidaro bet vyriai visu sunesioti, gale spyruokle isejo
pasivaikscioti bevaziuojant :D
prieki nusisuko kazkuri granata, bet jos ten jau gatavos. Sarnyrai mire, bet
kledaras kuresi graziausiai ir be parkiu  vaziavo.

"Kurmis"  parašė naujienų news:nihfiu$df8$1@trimpas.omnitel.net...

gal galima suzinoti apie mirusi modeli kazka daugiau? arteja momentas, kai
neturesiu su kuo santykiauti garaze.
Kurmis