Tema: Re: Auris Hybrid ar Avensis
Autorius: Icetom
Data: 2016-05-26 11:07:50
O man tekę su Avensiu ir iki Skaistgirio (Joniškio r.) , ir iki Nidos bei
atgal ne kartą vairuoti. Už visokių lietuviškų "etalonų" kaip Octavia,
touran ir pan., galinė sėdynė nepalyginamai komfortiškesnė. Auris ir
nusileidžia. Aurio universalo dar problema gale ta, kad stogo nuolydis eina
ir aukštesniam nei 1,8 m jau gali kilti problemos.
Avensio ir stabilumas važiuojant greitkeliu kur kas didesnis (mažiau reikia
daryti vairo korekcijų) lyginant su Auriu.

P.S. Jei nesportuojate, tai greitai gali bet kokio automobilio sėdynė tapti
nepatogi (nestiprinant nugaros raumenų;)).