Tema: Re: Patogus 7vietis
Autorius: Dede_Pranas
Data: 2009-07-18 10:53:54
vat ir klausimas kaip tu telpi, jei ten 3 sedynes? nei apsisuksi nei ka.
nu gal cia aisku man tik del gabaritu (virs 120 kg gyvo svorio:) antra eile
su 3im sedynem ne pro kur, nu a nikaip. o vat kokiame voyageryje ar vito
v-klasse is keleivios sedynes nesunkiai patenku prie bet kokios sedynes
nedarant special sustojimu, neisivaizduoju kaip pralisciau pro 3is.