Tema: Re: Vagiamiausiu automobiliu statistika?
Autorius: Valdzia
Data: 2009-07-16 17:15:24
>Ane..? Kasko draudimas plonina piniginę, t.y. automobilio išlaikymo kaštai
>kyla. Čia tas pats, kas pirkti mašiną su 5L benzininiu varikliu...

taip kyla, imoka 4-7% automobilio vertes.

> Tuo labiau, kad jei turi kasko, tai nereiškia, kad to automobilio nevogs
> :) kasko šiek tiek atlygins tik finansinius nuostolius ir tai nevisus.

kasko  reikalingas tiems kam staigus automobilio praradimas, t.y.
vagyste,avarija,gaisras - kai automobilis visiskai arba netaisomai
sugadinamas, butu skausmingas finansiskai. jei po tokio automobilio
praradimo tau finansiskai px tai gali sau leisti nesidrausti.

jei kasko draudi kad pasikeistum stikla ar persidazytum bamperius tai gerai
pasiskaiciuok ar tikrai apsimoka drausti.

--
"mates ir Karolinas ir netik ir net esu pasimylejes (ir normaliai be
alkoholiu ar dar kokiu ishkrypelishku bajeriu)"