Tema: Re: del slegio padangoj
Autorius: Renookas
Data: 2009-07-16 10:08:02
nenormalu. padanga turi laikyti ora. kazkas netvarkoj. kas tie 500 km? Tai
man i diena po du kartus jei reiktu pusti padanga kai kuriais atvejais, tai
ka as zinau... siulyciau pabandyti visgi paieksoti svetimkuniu is naujo,
arba jei nepavyksta rasti permontuoti padanga is naujo. butum kaune, tai
uzsiimciau pazaisti del sportinio intereso