Tema: Re: auto saldytuvas
Autorius: Stripsas
Data: 2009-07-15 23:03:24
Turiu elektroliuxa su tuo Peltje elementu,liaudyje vadinama "vejeli" Prastokai atvesindavo,nors pakankamai.Dabar atkasiau senuka vokiska "vejeli" Ispanijoj +38C lauke buvo,o saltkrepsyje ant aliuminio dugno kur pats elementas pritvirtintas buvo,mano nuostabai laikesi ledas.Zinoma,daznai naudojant zymiai geriau kompresorinis,bet jau cia kaina "groja".O jei tik pervezti maista kelioneje palaikant temperatura tai pakanka ir "vejelio".Beje,pasiklausinek "dalnabojsciku" ,tie dabar daznai pasiulo tokius naudotus daiktus kai darbo nebera