Tema: Re: a4, b8 ~2010 - 2011?
Autorius: news reader
Data: 2016-05-05 17:52:08
o prie ko cia pasatas? siaip pasatas daugiau maziau tas pats kas audi,
tik neturi to premiumo ivaizdzio, erdvesnis ir patogesnis salonas,
didesne bagazine ir... labiau linkes rudyti.

tai ka daryti prie 10m ir 300k?
(a) kisti pinigus ir toliau vaziuoti kiek iseina
(b) pirkti naudota uz 15k ir vaziuoti 5m
(c) pirkti nauja gajdy uz 15k ir vaziuoti %j znajet kiek
(d) imti paskola ir pirkti negajdy uz 25k, vaziuoti kiek?
(e) pirkti naudota gajdy uz 5k ir vaziuoti 5m
(f) ?