Tema: Re: Ekperimentatoriai jau ir Kaune
Autorius: Pykas
Data: 2016-05-04 14:36:09
Saunuolis tu. Apeliuoji i zmoniu ismone, issilavinima, pagarba kitiems eismo
dalyviams. Esi tikrai saunus pilietis. Bet ar tikrai reikia fotografuoti ne
vietoje prisiparkavusius zmones? Juk jie ne is blogos valios ten pasistate.
Jie tikrai supranta KET`a.

Kedai, kas jau kas, bet tu tikrai turetum suprasti, kad px tokiem
atsilupeliam tas KET`as. Svarbiausia, kad butu patogu, o kad kitiem per
galvas lipa, cia jau ne ju reikalas. Ir jei nesugebam filmuoti sankryzu ar
pastatyti po pareiguna kiekvienoje, tai bent jau kazkas daroma, kad tiem
besmegeniam pradetu funkcionuoti smegenu zieve.