Tema: Re: Honda Civic 8th gen +/-?
Autorius: Kurtas
Data: 2016-05-03 16:35:37
O pats važiavai? Kurioje vietoje ten skarbonkė? Kaip tokios klasės
automobiliui - garso izoliacija tikrai gera, važiuoklė stabili, galios (110)
irgi netrūksta. Vietos ir salone ir bagažinėje - per akis. Priekinės
sėdynės - iš vis pasaka. Šiaip jau nerandu prie ko prikibti. Ne limuzinas gi
čia, o nedidelė miesto mašina.

"911"  parašė naujienų news:ng7olq$p8c$1@trimpas.omnitel.net...

tai todel ir laimejo kad -10k
o realiai tam c4 nieko nera gero, skarbonkiu skarbonke, nebent kad pigi ir
kazkam gal grazi..