Tema: Re: Volvo V50 kablys
Autorius: Kurmis
Data: 2016-04-28 23:03:00
parktronikai paprastai buna keturi gale, tai ties kabliu turetu nestovet.
zinoma ir netrukdys parktrionikams. pagal towing moduli galima suprasti, kad
tavo auto nepatiks tiesiai pajungta priekaba. zodziu tektu pirkti kartu ir
ta krabute. beje, jei kabli pirkai nuo tokio modelio kaip saviskis, tai ir
laidu reiklauk. nes kablys be laidu stipriai pigesnis.
Kurmis