Tema: Re: korozija, reik patarimų
Autorius: Sail
Data: 2016-04-28 16:12:08
Deja ner taip paprasta, as su senais kibirais jau patirties kazkiek
prisirankiojau.

Bitukas kietas, uztepus ant surudijusiu vietu dregme sekmingai lenda po juo
ir rudyja gal net geriau nei pries tai.

Pradzioj reik, kaip prelegentas ir minejo, kuo nors skvarbiu ir
nedziustanciu. Bandziau zaist su dinitrolo ivairiais produktais, tai bbz,
rezultatas toks labai jau vidutinis

Dabar priejau iki tos stadijos, kad puvancias arkas nutepu otrabotke karts
nuo karto ir tiek. Hardcoras zinoma, bet bus matyt kiek is to naudos. Bent
jau blogiau tikrai nera, o isvaizda px.
Kiti metodai arkoms negroja, gali nusveist - dazyt kuom nori, hammeritu ar
ne, vis vien pakels ir nupus mygom.

As pagal sita fotke tai nutepciau dugna otrabotke, ant virsaus bitukas arba
dinitrolo analogas. Pries tai zinoma kazkiek praeiciau vieliniu sepeciu. Dar
sito varianto neisbandziau, bet stebuklo nesitikeciau. Nes vienu momentu
prades listi viskas is arku ir slenksciu, ir per pora metu pareis.