Tema: Re: Mondeo
Autorius: ostapas
Data: 2016-04-24 18:22:14
2007'ų 1.8TDCI/96kW pirkau 2012 rudenį su 140kkm, dabar rodo 218kkm.

Prieš porą savaičių pakeitė pirmą traukę prieky. Gale gumos lyg pavargę, per
duobes bišk bilda. Bet meistriukas minėjo kad apart bildėjimo daugiau nieko
negali nutikt, tai vis ieškau progos kada jau prisiruošt kapitaliai tvarkyt.
Originaliai keičiasi už brangiai ir daug, auksarankiai moka išpresuot ir
supresuot viską. OEM detalių tokiai chaltūrai nėra, bet lyg yra
Lemfiorderio, kas yra neblogai. Tiesa, paskutiniai žiūrėję murziai gulėsi
kryžium kad gale viskas OK ir nieko tvarkyt nereikia (palikdamas neminėjau
kad bilda, paprašiau pažiūrėt viską).
Per šitą laiką dar tvarkiau:
    kondyškės radiatorius prakiuro, lyg akmenuką pasigavo (forumai rašo, kad
neretai taip būna, nes šūdinai apsaugota)
    termostato korpusas (ten jis plastikinis, sakė neretai mėgsta per
sujungimą leist. OEM'as vištoj gal 900lt, lenkiškas 150lt, šrote lyg 50lt)
    smagratis (Sachs kartu su sankaba lyg 850€ gavosi. Keičiau prie 180kkm.
kalba, kad panašiai tiek ir laiko).
    kažkur lūžo laidas, užgeso kairės pusės gabaritai visi.
    kažkur lengvai leido tepalą prieš perkant, pasitaisė už 15lt pakeičiant
kažkokią tarpinę. Kadangi Višta defektavimo metu negalėjo tiksliai pasakyt
kur leidžia, buvo pretekstas pasiderėt.
Daugiau kaip ir neprisimenu (žvakės su akumuliatoriais beigi stabdžių
trinkelėm nesiskaito matyt). Dar buvo "sugedęs" priešrūkinis ir variklio
apsauga.

DPF'o pas mane nėra, tai apie tai nieko nepapasakosiu.