Tema: Re: OT. DviraĨių reikalai. MTB
Autorius: MumZer
Data: 2016-04-19 03:51:12
tikrai reikia mtb?
rakinama šakė taupo jėgas kylant į kalną - išjungia amortizavimą, lieka
tik minimalus smūgių gesinimas
nors brangesnės turi kažkokiu priešnuodžius tam siūbavimui..
jei pirkti rakinamą - tai tik nuo vairo (su trosu), variantai junginėti
ant šakės - nulinės naudos realiai..
orinė - lengvesnė, paprasčiau reguliuojama (pasipūti ar nuleidi oro kiek
reikia), bet iškart nusipirkt ir pompą šakei (iki 300PSI). tos kur
ratams - netinka, nes šakėje paprastai slėgiai yra 100-150PSI
hidraulinė - nžn kas per daiktas, gal tepalinė turima galvoj. dar būna
spyruoklinės (coil), bet jau vietojų jų geriau neamortizuojančią..
orinės dar būna vienos ar dviejų kamerų. vienos kameros -
amortizatoriaus dalis - orinė, "sailenblokas" - tepalinis arba guma,
dviejų kamerų - "sailenbloko" vaidmenį atlieka kita, mažesnė kamera.
realiai ir vienos užtenka..
gera šakė ne tam, kad minkštai važiuoti. jos privalumas pasireiškia
stabilumu ant posūkių, kai varai miško takeliu žemyn per šaknis. tada
supranti kas tikrai yra šakė, o kas yra tiesiog paminkštinimas..
jei neplanuoju tokiais takeliais lakstyti greitai ar agresyviai, o
pinigus taupai - pirk su neamortizuojančia..
blogiausiu atveju šakę visada gali pasikeisti į kitą..

dėl 29" nieko nepatarsiu, mano žinios užstrigusios 26" ratuose..