Tema: Re:Reikia variklio alyvos
Autorius: svyt
Data: 2016-04-15 08:37:23
Imu pigiaisia sintetika, neapsirikau ne karto per 20 metu. Jei yra
 turba, ziuret reiktu ar tinka turbininiams, bet nemaciau lietuvoj
 pardavime sintetikos netinkancios turbinom. Nu nesu tiek tikras
 bet net pigiausi lukoilo tepalai mineralas tam tinka. Bedos
 prasideda jei nusiperki perdirbta atrabotke tepalo bakelyje.
pirk
 bet ka, bet ziurek kad butu viduje tai kas parasyta ant etiletes
 ir neapsiriksi. Pigus tepalai reciau padirbinejami, vien del to
 patariu juos pirkti. Brangus gali islost, bet gali nusipirkt
 saliaros grazioj pakuotej ir sudirbt varikli. Normaliom salygom,
 ne ralio rezimu, ne 200 km per diena is mano praktikos, tinka
 bile kokia sintetika (ja galima keist reciau, kas 30 000, del to
 atsiperka) vistiek problema kebuas po 6 metu.

--

svyt /e39

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/