Tema: Re: Lempu poliravimas
Autorius: Sail
Data: 2016-04-11 14:44:02
Poliruojasi rankom su kazkokia tai senukine eiline poliravimo pasta. Gana
greitai ir be vargo. Pora euru uz pasta. Imi senais dzinsais ir rankom
pasveiti.

Jei labai jau pareje, gali tekt pries tai praeit svelniu svitriniu. Nu irgi
dar keli eurai.

Va tiek ir islaidu. Rezultate matosi net lempu siuleliai, kas yra jau
gausiai per gerai.