Tema: Re: Adaptyvine Passato pakaba?
Autorius: tranzoo
Data: 2016-03-29 11:13:17
mano nuomone - adaptyvine pakaba yra labiau orientuota i sportini vairavima,
nei i komfortiska.

Tiesa, nuomone susidariau bandydamas golf, o ne passat. bet pagal
parametrus - turetu but tas pats.

lyginant su C5 - passat labai kietas ;) taigi ergocomfort sedyne yra
butina...

as siulau pasibandyt naujaji renault.