Tema: Re: Q: Wizzair rankinis bagažas
Autorius: alm
Data: 2016-03-27 19:02:15
2016.03.27 15:59, Tom-as rašė:

> nu jis man telpa į rankinę tašę, kurią for free galiu imti. Ir svoris
> bendras nebus viršytas.
>
> Prisegu foto, kaip jis atrodo.

Aš tai sakyčiau kokia 30% tikimybė, kad oro uoste nepraleis, visgi
realiai daiktas už žirkles pavojingesnis :)

Iki 3 val prieš gali dasipirkti priduodamą bagažą per appsą/webą už
normalią kainą. Tai tiesiog siūlyčiau jei norisi taupyt atvykt ankčiau
ir bandyt, jei jau nepraleis į lėktuvą neštis - užpirkt bagažą ir priduot.