Tema: Re: VAG'o dyzelis vs benzas
Autorius: Sail
Data: 2016-03-25 09:26:16
Marsrutai buvo daug maz zinomi, tai spidometro daug i prieki neprisuksi.

Bet pati ideja man patiko. Skamba paprasciau nei gaudyti vagystes atvejus.

Kai bakus uzrakino, tai chebra obratke nukreipdavo i kanistra. Sake dar 
patogiau nei is bako nusiurbinet.


"Laimis" <a@l.l> wrote in message news:nd2osh$us9$1@trimpas.omnitel.net...
> tai cia su salyga, kad kilometrai skaiciuojami ne pagal skaitliuka 
> skydelyje, o kaip nors gudriau...
>
> "Audrius K." <kazkas@kazkur.lt> wrote in message 
> news:nd2lhq$sru$1@trimpas.omnitel.net...
>> On 2016-03-25 07:50, Sail wrote:
>>> O tarp kitko, snekejau su pilieciu, turinciu iiiiilga kuro pyzdinimo
>>> patirti, nuo pat tarybiniu laiku.
>>>
>>> Ka nepakeisdavo, vis vien rasdavo varianta kaip nupist.
>>>
>>> Ir pasiteisino tik vienintele sistema, kada pyzdint tapo beprasmiska.
>>> Masinai buvo duotos kuro normos mieste/uzmiesty, kas lieka tas tavo, ko
>>> truksta dapili.
>>>
>>> Sake chebra net keldavos anksciau, kad vaziuot be kamsciu ir sutaupyt
>>> saliaros, nes tai tiesiai i kisene eidavo. Ir jei masina pradedavo ryt 
>>> del
>>> techniniu nesklandumu, iskart varydavo remontuot.
>>>
>>> Is imones puses irgi zajabys, visada zinojo, koks bus kuro sunaudojimas
>>> kilometrazui.
>>
>> Sakyciau, pakankamai protingas sprendimas. Dar reikia nepamirsti, kad 
>> sutaupomi nemazi pinigai, skirti kuro vogimo kontrolei ir prevencijai. Ir 
>> vadylos suinteresuoti taupyti, ir kartu technika tausojama.
>>
>> Audrius K.
>>
>>>
>>>
>>> "Igaliotinis" <spam@rlc.sm> wrote in message
>>> news:nd1mev$ncu$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> nes vadylos ta zino ir ten daugiau nupisa
>>>>
>>>> "E-Zyz" <cust.software@gmail.com> wrote in message
>>>> news:nd0lil$8he$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> Kuro kaloringumas skiriasi matomai. Nors krovininem masinom
>>>>>>   kazkodel kuro sanaudos nesiskiria, nors skaiciuojam ir sanaudu
>>>>>>   trecia skaiciu po kablelio.
>>>>>
>>>>>   Nesiskiria, nes visi vaziuoja rusisku kuru? :o]
>>>>>
>>>
>>>
>>