Tema: Re: stabdziu kaladeles
Autorius: Kurmis
Data: 2016-03-23 21:47:35
na nevisi ta geruma vienodai vertina. paprastai diskas kad ir lygiai
dildamas, turi savo minimalu stori. tai vien pagal tai sprendziama
pirmiausiai. toliau ziurimas pats disko stovis. kiek lygiai jis devisi ir ar
abi puses lygiai graziai dyla. buna viena puse grazi, kita banguota arba
isvis gabalais isrudijusi del kreipianciuju bei cilindriuko strigimo. zodziu
nevisada geras is paziuros=tinkamas kokybiskam stabdymui. kiti su blogais
stabdziais vaziuodami priranta ir net nesusimasto kad gali but geriau.
Kurmis