Tema: Re: Vilniuj pavasaris, bliat...
Autorius: svyt
Data: 2016-03-23 10:25:20
Zmones visaedziai, privalo bent retsykiais valgyt mesa, nes tik
 joj yra vitaminas b12 be kurio nesivysto smegenys vaikams.
 Zoleedziai turi 5 skrandzius, ilga ir plona zarnyna, pavalge
 atrajoja. Bet zmones ir ne meseedziai, musu zarnynas kur kas
 ilgesnis. Beje, net visaedziu bezdzioniu zarnynas ilgesnis nei
 zmoniu, jos labiaubprisitaikiusios prie vegetarisko maisto.
 Butent, sveikiausia maitintis kaip maitinasi mases. Musu nutukimu
 beda ne blogas ar ne tinkamas maistas o judejimo stoka, ir
 lieknet reikia ne dietomis (nu iskrovos bado dienos i sveikata) o
 fizine apkrova.

--

svyt /e39

----Android NewsGroup Reader----