Tema: Re: Bauda LV
Autorius: svyt
Data: 2016-03-20 09:44:38
Ne, sabutilnikas teisninkas ;)
jau sukurem idomu precedenta kai
 pabegimas is ivykio vietos ne visada reiskia 3 metai ir 3000
 litu. Su juo ne vienos is 15 bylu pries policija nepralosem. Nu
 viena, kai patingejau del 100 litu gresiancios baudos atvykt i
 posedi. Dabar kazkaip neikliunu, gal kad stengiuos lietuvoj
 nevairuot, yra zmona, dukra tik duok juom. Su zmona dirbam ten
 pat, tai ir vazinejam kartu, ji pavojingai nevairuoja, nes ko tai
 jauciu, sekantis precedentas bus pavojingo vairavimo parduotuves
 aiksteleje ne parduotuves darbo metu tema :)
Gal but net ne man, o kuriam is draugu padesiu, nes mano supratimu
 tai policijos bezpredelas uz tai baust. Kur treniruotis-
 kacerginej ir panevezy, puikus komisaro atsakymas. Su dizeliu i
 asfaltine greita trasa, kacergine as pravaziuociau ko gero
 nenuemes gazo nuo savo dizelines geldos. Prie simenso desimtys
 vienu metu anksciau treniruodavos ir ne vieno ivykio.

--

svyt /e39

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/