Tema: Re: Q: Peugeot 807 galiniai suportai
Autorius: Tomas
Data: 2016-03-18 11:37:18
Ne trosas, trosas vaikshto lengvai. Ten suporte rankinio mechanizmas. Tas draugas aishkina, kad jau 3 servisuose jam sake, kad 807-am - neremontuojamas daiktas, tipo atvezhk ish shroto. Bevelyciau jam pagelbet, bet kai uzh dyka tingisi tiek purvintis, a vdrug pisalyne bus be reikalo. Nors shiaip netikiu, kad suporte rasciau kazhkokias nanotechnologijas, greiciau servisai tingi pistis, nes laiko kartais uzhima neadekvaciai toks darbas, o pinigo paimsi nestebukla.