Tema: Re: Smirda kai kondicionerius isijungia :( - galima paciampasifixinti?
Autorius: svyt
Data: 2016-03-18 02:57:45
O tai tu masinos negesini? Suprantu kai kondiske namuose, bet
 masinoj, ir dar dabar kai pusmeti nejungta? As jautrus kvapams,
 mane visokie kvepalai erzina iki apsivemimo tikra to zodzio
 prasme, bet, kad kondiske... noreciau pamatyt.

--

svyt /e39

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/