Tema: Re: Įvykis kelyje
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2016-03-17 00:55:06
Gali buti zemiskesne versija. Kai buvau jaunesnis ir durnesnis (dabar jau
biski pasenau) irgi teko kokias mergikes isimetus su X5 Palangon nulekt.
Motoras jei gerai pamenu kazkas apie 4.2 - biturbo. Suvazinejus, biski tapke
paspaudziant sanaudos budavo tokios, kad su lektuvu suskraidyt jau skaiciai
tos pacios eiles butu. Tai atejus krizei, jei nebutu galimybes tokio aparato
atsikratyt, tai ka daryt - gaza spaudi taip atsargiai, lyg tarp pedalo ir
sportbacio nuosavi kiaushai padeti.

On 2016-03-16 21:40, pVytautas wrote:
> Siusk i e-policija. Ryskiai veze ka nelegalaus.

Vyrai, tęskit! Man patinka visos versijos! ;)