Tema: Re: Padėkit su PL, Čekijos ir Austrijos keliais
Autorius: E.D
Data: 2016-03-15 14:32:47
Per Munchen-Deresden-Wroclaw kiek bandyta, gaunasi ilgiau bent 1-2 val
ir nuovargio del eismo intensyvumo gauni daugiau.
Per Cekija man labiau patinka vaziuot, nes Brno-Warszawa atkarpa buna
dazniausiai labai lengvai pravaziuojama gerom autostradom su itin mazai
transporto jose.
O jei poreikis - turistauti, tai galima ir vaizdingesniu, ir
turiningesniu marsrutu rasti.

On 2016-03-15 11:43, Kesha wrote:
> Tik va atgal iš insbruko, tai reikia per miunchena-dresdena-wroclava
> važiuoti, tik nesukti į lodze, nes ten visas miestas išknistas ir
> kamščiai, o pasibaigus magistralei prie lodzes, sukti į dešinę ir
> pasiekus piotrkow trybunalski jau sukti link waršuvos

>>> 2) Mikulov -> Insbrukas (Austrija)