Tema: Re: Re:hybrid: auris, prius, ct200h
Autorius: Mindaugas
Data: 2016-03-14 09:19:29
Kai ieškojau sau hibrid'o, mano pasamdytas meistrelis man intensyviai
rekomendavo pirkti auris, o ne prius, tipo toyotoms yra palyginus nesunku
"patvarkyti" istoriją ir perkant auris mažiau šansų, kad lavoną nusipirksi.
Pažiūrėjus abiejų bagažines vistik prie prius'o likau.
m.

"Julius"  wrote in message news:nc5hek$8rk$1@trimpas.omnitel.net...

Jei važinėsi mieste, jausis ženkli. Jei užmiestije,- netokia.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/