Tema: Re: Ka is Ukrainos?
Autorius: Tomas
Data: 2016-03-21 10:50:00
2016-03-21 10:24, Bronco rašė:

> Suintrigavai. Kokią? Kad vokiška juoda duona gali kažkiek pakeisti
> lietuvišką (iš bėdos) tai pats praktiškai žinau, bet kad ją vežtis į
> Lietuvą... :/

Pagrindinė priežastis - absoliuti dauguma duonos Lietuvoje šiais laikais
daroma saldinta cukrum ir nepratusiam žmogui tai nepatinka.
Aišku prekybcentriuose tarp 50 rūšių duonos pasirausus galima atrasti
vieną kitą variantą nesaldintą, bet lankantis LT kartą metuose nėra
prasmės gilintis, paprasčiau atsivežt savo.

> Nebent čia kalbama apie kokią nors vietinę mažą kepyklą, o ne apie
> prekybos centrų produktus.

Ne - būtent eilinė prekybcentrių duona. Dabar pas mus Norfose atsirado,
tai galės nebesivežti, vietoj nusipirks :D