Tema: Re: Servisistai ant Wilno
Autorius: svyt
Data: 2016-03-20 11:20:47
Galiu visa sarasa pateikt. Tik ne visad kainos gali patikti,
 nesiremontuoju pigiai, man tai per brangu. Bet ir neremontuoju
 del remonto, keiciu tik tai kas butina,
tai tas ant to. Kadangi
 jau turiu idirbi, esant panasiems pasirinkimo kriterijams perku
 bmw del to kad zinau patikimus meistrus kurie specializuojasi
 bmw, pakeist modeli niezti vis, imponuoja 7 vieciai vienaturiai,
 bet vel ieskot ir bandyt meistrus galo tapti labai brangiu
 nemalonumu. Uzteko golfo, nebyrejo, smulkme, vistiek eksplotacija
 susivede 3x brangiau nei e36, net su trigubai didesne
 rida.

--

svyt /e39

----Android NewsGroup Reader----