Tema: Re: Rusys
Autorius: Night
Data: 2016-03-08 10:02:46
Na nuo situacijos priklauso. Tavo atveju - gal ir neprasminga. Ta duobė "po
mašina palįsti" nu gal ir nice to have, bet turbūt galima be jos išsiversti.
Statyčiau kitą namą - padaryčiau lygiai taip, kaip tu sakai, dėl mano
ankčiau išvardintų priežasčių. Vasarą pas mane garaže taškentas. O nuo to
laiko, kai garaže atsirado KKK su akumuliacine 2 kūbų tai ten ir žiemą
mažiau +15 beveik nebūna, nebent šildau dujom...