Tema: Re: Pusmetis po KET pazeidimo
Autorius: KEdas
Data: 2016-03-06 15:26:45
Ir ką darei?
Pagal ATPK 35 str. senatis yra 6 mėnesisi ir pratęsiama gali būti tik
„JEIGU administracinėn atsakomybėn traukiamas asmuo neturi nuolatinės
gyvenamosios vietos, ilgam išvykęs ar gyvena užsienyje, ilgai serga arba
kai dėl pažeidimo tyrimo ar kitų priežasčių negalima spręsti jo
administracinės atsakomybės klausimo, šio straipsnio pirmojoje ir
antrojoje dalyse nurodyti terminai pratęsiami, bet ne ilgiau kaip
vieneriems metams, šį terminą skaičiuojant nuo teisės pažeidimo padarymo
ar paaiškėjimo dienos [...]“

Atvejis, kai policija tiesiog nesusitvarko su krūviais, čia neminimas.
Manau, kad apskundus tokią baudą teismas ilgai nedvejotų ir pasiūlytų
policijai tokį banalų darbą, kaip nuotraukos išsiuntimas, ateityje
atlikti greičiau, o baudą panaikintų.