Tema: Re: Automobiliai nuo 15 metu.
Autorius: svyt
Data: 2016-03-05 19:30:37
Statistika turi? Ar cia mazdaug, girti su 2-3 promulem daro
 ziarias avarijas, jei sumazinsim leistinu promiliu iki nulio,
 tokiu avariju sumazes. Ar tu manai irgi kad sumazes? Manes tas
 neliecia, uzknisa kai avaringuma mazina mazindami vairuotoju
 profesonalumo tobulinimo saskaita-mokintis vairuot gresia teisiu
 atemimu kaip girtuokliui. Man jau tobulint savo igudziu beveik
 nebereikia, bet 20 metu ta darydavau, ir 20 metu su slikais
 atvazinejau be jokio, net maziausio eismo ivykio gatveje,
 vazinejant "pavojingai" bobu poziuriu. (Boba-dazniausiai vyras
 kitos pakraipos)

--

svyt /e39

----Android NewsGroup Reader----