Tema: Re: Sviezas vasariniu testas
Autorius: markatas
Data: 2016-03-01 12:31:11
Apie musu "magistrale" ir lietu tai galiu pasakyti paprastai - bent jau
Klaipedos kryptimi neblogu provezu ikalnese yra ir pakele Outlanderi
pakrauta vaziuojant 120 taip, kad net prakaitas ismuse. Nors ir Conciai
beveik nauji stovi, ir 4WD ir tonazas ir padagose vandens ismetimui
grioviai, kad nykstys lenda. Taip, kad tai tikrai ne rodiklis

markatas